Durmayan otobüs nereye şikayet edilir?
Alo 176 İletişim Merkezi’nde Kültür ve Turizm Bakanlığı mevzuatında yer alan tüm konular hakkında bilgi alabilirsiniz. Gerektiğinde İletişim Merkezi çalışanları geri bildirimde bulunabilir.
Otobüs her durakta durmak zorunda mı?
Otobüslerimize binerken lütfen ön kapıyı, inerken ise orta ve arka kapıları kullanın. Otobüs durakları haricinde yolcu alıp indirmek yasaktır. Otobüs duraklarında, otobüsün çantalara ulaşamayacağı şekilde durmak istenmez, çünkü bu durum trafiğin genel akışını olumsuz etkiler.
Otobüs firmasını nasıl şikayet ederim?
Tüketiciler ayrıca her türlü talep, şikâyet, görüş, öneri, bildirim ve sorularını www..tr internet sitesi üzerinden de iletebilirler.
Kocaeli otobüsleri nereye şikayet edilir?
Başvuru nasıl yapılır? Başvurunuzu Büyükşehir 153’ten telefonla, sosyal medya hesaplarından veya BURADAN yapabilirsiniz.
Alo 176 nedir?
Kültür ve Turizm Bakanlığı Alo 176 iletişim hattı üzerinden bilgilendirme yapılması.
Ulaştırma Bakanlığı şikayet nasıl yapılır?
Anasayfa | ALO 123 – Ulaş, Ulaş Türkiye.
Otobüsler kaç saatte bir durmak zorunda?
Yasa gereği uzun mesafeli sefer yapan otobüs ve ticari araçların her 4,5 saatte bir mola vermesi gerekiyor.
Otobüs geç kalan yolcuyu beklemek zorunda mı?
Bu nedenle otobüse geç kalmanız durumunda şirketin sizi beklemesi maalesef mümkün değildir. Yolcuların otobüs yolculuklarına zamanında varabilmeleri için hareket saatinden en az 15 dakika önce otobüs durağına gelmeleri önemlidir.
Otobüs durağında beklerken nelere dikkat etmeliyiz?
Yolcu KurallarıOtobüs bekleyen yolcular, otobüs duraklarının dışında değil, içinde beklemelidir. Otobüs duraklarında bekleyen öğrenciler, otobüsler duraklara geldiğinde ayağa kalkmalı (otobüs için dur işareti koymalı) ve otobüsün durmasını beklemelidir.Diğer makaleler…
Alo 130 nedir?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
Toplu taşıma nereye şikayet edilir?
Her türlü teşekkür, şikâyet ve öneri gibi bilgi edinme talepleri de Alo 153 Çözüm Merkezi internet sitesi üzerinden yapılmaktadır.
Obilet nasıl şikayet edilir?
Obilet’in iletişim kanalları; seçenekler arasında Obilet müşteri hizmetlerini aramak, canlı destek hattını kullanmak ve talep formunu doldurmak yer almaktadır. Obilet şikayetlerinizi ve yorumlarınızı hem şirket hem de sitemizdeki diğer tüketicilerle paylaşabilirsiniz.
153 nedir Kocaeli?
153 Çağrı Merkezi, Büyükşehir Belediyesi sorumluluk alanlarındaki vatandaşlardan gelen soru, öneri ve şikayetlerin tüm iletişim kanalları kullanılarak 7/24 kesintisiz takip edildiği bir hizmettir.
153 neyin numarası?
21 Eylül 2024’te gözden geçirilen kararlı sürüm gösterilmektedir. Hala gözden geçirilmesi gereken bir değişiklik var. Beyaz Masa, Çözüm Merkezi veya Alo 153, Türkiye genelindeki belediyeler tarafından kullanılan bir talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.
0262 318 00 00 nerenin numarası?
İLETİŞİMBirim / DepartmanTelefon 1Telefon 2Spor Departmanı0262 335 51 88Planlama ve Şehircilik Departmanı0262 318 18 000262 318 18 01Kazı İnceleme Departmanı0262 318 22 52Haritalama Departmanı0262 318 18 590262 318 18 60136 satır daha
Alo 130 nedir?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
Toplu taşıma nereye şikayet edilir?
Her türlü teşekkür, şikâyet ve öneri gibi bilgi edinme talepleri de Alo 153 Çözüm Merkezi internet sitesi üzerinden yapılmaktadır.
Otobüs gelmiyor nereyi aramalıyım?
Bölüm 153 | Akıllı çözümler.
İETT otobüsünü nereye şikayet edebilirim?
ALO 153 Çağrı Merkezi’ni arayarak veya online başvuru formunu doldurarak sorularınıza en kısa sürede çözüm odaklı yanıtlar alabilirsiniz.